La pas prin Timișoara (feb. 2017)

februarie 14, 2017


      Nu am fost niciodată în vestul României și m-am bucurat când am aflat că voi avea ocazia de a merge acolo.

      La prima vedere, de la aeroport până la hotel, peisajul nu a fost atât de încântator, iar drumeția noastra până la Iulius Mall a fost puțin înspăimântătoare, dar-dar-dar, centrul Timișoarei este absolut superb. Atat de colorat și chiar dacă în ultima zi a plouat, tot am simțit ceva special legat de locul ăsta.

      În trei zile am putut vizita, cred eu, întreg orașul. Multe cafenele, locuri în care poți mânca, muzee, arhitectură superbă, detalii surprinzătoare, catedrale catolice, oameni frumoși și vreme mult mai caldă decât a fost la București, cel puțin. Toate acestea fac din Timișoara un oraș cu totul special.

     Duminică am ajuns și am reușit sa ne obișnuim puțin cu peisajul, iar luni și marți am vizitat tot ce se putea. 

      Legat de restaurante și mâncare, mâncarea este la un preț foarte bun și este multă. Nu a fost seară să nu am în ghiozdan mâncare pusă la pachet :))

      Mă bucur că am reușit să mă întâlnesc cu o veche prietenă pe care o știu din clasa a 6-a. Nu am reușit să facem nici o poză pentru că eram prea entuziasmată, dar data viitoare nu mai ratăm ocazia.

Mai multe poze găsiți pe Instagram: madeline1803


Voi pe unde ați mai fost? Ce ați mai făcut?




You Might Also Like

0 comentarii