Înainte de culcare - De neînvins

februarie 08, 2015



Speram să termin mai repede, având în plan pentru azi o recenzie a cărţii De neînvins. Din păcate nu am reuşit să citesc din ea nici măcar cât îmi doream. 

Sunt la pagina 283, în lagărele Japoneze pentru prizonierii de război, iar priveliştea nu este tocmai bună. După 47 de zile de la prăbuşirea bombardierului, naufragiaţi. având cu ei doar voinţă şi speranţa că într-o zi toate se vor termina cu bine, Phil şi Zamp reuşesc să ajungă cu picioarele pe uscat, dorindu-şi cu ardoare să fie din nou pierduţi în apele Pacificului printre rechini. 

Dacă îţi plac dramele, cărţile de istorie, cărţile legate de război, acţiunea, trebuie să citeşti De neînvins. Are tot ce îi trebuie pentru a te înspăimânta, a te face să conştientizezi cât rău poate aduce simpla dorinţă de putere, făcându-te să ţii un moment de mulţumire şi reculegere pentru toţi cei care au luptat în Primul, cât şi în al doilea Război Mondial, dar şi celor care luptă în prezent.

" O mărturie de neuitat a rezistenţei minţii, corpului şi spiritului uman, adusă strălucitor la viaţă de Laura Hillenbrand "


Vă voi lăsa aici trailer-ul filmului regizat de către Angelina Jolie. El m-a făcut să cumpăr cartea. 

O săptămână minunată şi succes în noul semestru!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Sună foarte interesant , sper să reușesc să o citesc și eu cândva , a si vroiam să te anunț că mâine la 20 anunț câștigătorul concursului.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi fi la tine pe blog la 20, cu toate ca nu cred ca am sanse pentru ca am citit destul de putin saptamana asta: 283 pg - De neinvins; 24 pg - Bellinzona, noaptea si 204 - Printul mecanic.
      Ce ma bucura cel mai mult, in schimb, este faptul ca am reusit sa-mi cumpar ceva carti pe care le voi citi pe nerasuflate.

      Te pup ! ♥

      Ștergere