Entschuldigung !

octombrie 22, 2014


A trecut ceva vreme, ştiu asta şi vreau să-mi cer scuze. Da, banalele scuze care pentru noi fetele contează atât de mult.  Îi mulţumesc lui Alexandru că m-a tras de urechi. Am cam chiulit de pe aici şi asta mă întristează. 



Nu am în gând o postare anume pentru că nu am efectiv despre ce să vorbesc, dar vă pot spune că anul al 12-lea de şcoală este groaznic. Nu, nu sunt genul care să stea să învețe zi şi noapte, poate nici ziua, dar pe lângă programul care nu te lasă să ai timp de nimic, au început şi petrecerile, majoretele etc, aşa că programul meu în ultima săptămână a fost astfel:

Sâmbăta trecută am fost la majoratul colegei mele Mihaela - La multi ani, Mika! - şi am ajuns acasă la 7-8 dimineaţa; mi-am făcut duş şi am fugit la prietena mea, Alice, să ne pregătim pentru balul bobocilor la care a trebuit să participăm şi noi, iar pe la 11 pm am ajuns acasă. Cursul săptămânii a fost oribil şi mă astept sa iau un 3 la română, dar ne-am distrat. Sâmbăta asta am fost la o petrecere organizată de un prieten, unde am făcut epicul grătar şi am stat peste noapte. Vă dați seama că duminică nu am mai avut chef de nimic şi am vrut doar să dorm. 



Cam aşa se întâmplă în a 12-a când totul prinde contur şi părinţii te lasă la petreceri. Ieeei

Cât despre cărţi, am început să citesc în paralel "Căutând-o pe Alaska" şi "Moromeții". O părere? Prima carte este interesantă şi chiar mă gândeam să-i fac un "Înainte de culcare" şi/sau "Primele 100 de cuvinte" dar sunt sigură că nu mai există persoane care să nu fi citit această carte, aşa că mă mai gândesc.
Moromeții, este o carte oribilă, no offence, cum mă şi așteptam. Nu aveam nici o pretenție şi cu asta am spus tot. 

Sper că sunteţi bine şi aveți mai mult timp pentru blog decât am eu. Voi încerca pe cât posibil să schimb asta.


You Might Also Like

6 comentarii

  1. Auleu, „Moromeții” e viață, crede-mă! :D E super cartea, mie, unul, m-au surpins enorm atitudinile lui Ilie Moromete și spiritul său cultural deosebit de dezvoltat. N-am citit „Looking for Alaska”, momentan citesc „Atracția”, de Sylvia Day, iar paginile iau foc. Ha, ha!
    Te mai aștept și pe la mine, Mădălina, mult succes și spor al citit.
    Andrei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa zic, inca nu am ajuns acolo. Tot ce stiu este ca nu imi place, e plictisitoare.
      Nu am citit Atractia, dar ma bucur ca ti-a starnit interesul. O sa citesc o recenzie, ceva.
      Multumesc! Succes si tie in continuare.
      Pupici ♥

      Ștergere
  2. "Masked publicity"? Hehe, sincer sa fiu, intre poeziile lu' Blaga si "Morometii", aleg liricismul :)) vezi ca deja au trecut 5-6 saptamani dintr-a 12.... mai e un pic pana la BAC o.O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca imi aduci aminte mereu de asta :)) Toata lumea BAC,BAC. Este week-end, lasati omul sa se linisteasca :))

      PS: Acum ma pun sa invat la istorie :(

      Ștergere
  3. Foarte fain că te distrezi. Ai încă destul timp să înveți pentru bac, pentru că practic asta o să faci destul de des până la sfârșitul lui mai și non-stop din iunie și până dați bacul, așa că fă-ți rezervă de amintiri și timp frumos petrecut alături de prieteni, dar nu neglija complet școala :) Te pup Mad, spor!

    RăspundețiȘtergere